| | | Pero Garcia Burgalês |
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| | | Fernand'Escalho vi eu cantar bem, |
| | | que poucos outros vi cantar melhor; |
| | | e vi-lhe sempre, mentre foi pastor, |
| | | mui boa voz, e vi-o cantar bem; |
| 5 | | mais ar direi-vos per que o perdeu: |
| | | houve sabor de foder, e fodeu, |
| | | e perdeu todo o cantar por en. |
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| | | Nom se guardou de foder, e mal sem |
| | | fez el, que nom poderia peor; |
| 10 | | e ham-lh'as gentes por en desamor, |
| | | per bõa voz que perdeu com mal sem, |
| | | voz de cabeça, que xi lhi tolheu, |
| | | ca fodeu tanto que lh'enrouqueceu |
| | | a voz, e ora já nom canta bem. |
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| 15 | | E a Dom Fernando conteceu assi: |
| | | de mui bõa voz que soía haver |
| | | soube-a per avoleza perder, |
| | | ca fodeu moç'e nom canta já assi; |
| | | ar fodeu pois mui grand'escudeirom, |
| 20 | | e ficou ora, se Deus mi perdom, |
| | | com a peior voz que nunca oí. |
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| | | E ora ajuda mui grand'infançom |
| | | s'i quer foder, que nunca foi sazom |
| | | que mais quisesse foder, poilo eu vi. |
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General note: Continuando a linha da cantiga anterior, Pero Garcia Burgalês desenvolve o retrato do cantor Fernando Escalho, a quem a vida desregrada teria estragado a voz. Note-se que a composição confirma que o tipo de voz mais apreciado pelos trovadores seria a voz alta e juvenil.
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